Subject: Kuressaare linnas Kihelkonna mnt 22 DP
From: "Piret Paiste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Jun 2024 12:46:57 +0300

Tere.

Saaremaa vallavalitsus edastas Kuressaare linnas Kihelkonna mnt 22
detailplaneeringu kooskõlastamiseks 11.06.2024 kirjaga nr 5-23295-1.

Transpordiamet edastas 11.06.2024 kirjaga nr 7.2-2/24/13232-6 seisukoha,
et olete tutvunud avalikustamisele esitatud planeeringu materjalidega ning
palute planeeringu seletuskirja täiendada vastavalt meie seisukohtade p 11
(viimane lause) ja p 12.

Kooskõlastamisele edastatud detailplaneeringu lahenduses ei olnud teie
märkusega arvestatud, mistõttu saadan käesoleva kirjaga täiendatud
detailplaneeringu (manuses). Seletuskirja on täiendatud ptk 4.6 ja 4.14
lõpus.

Parimat

Piret Paiste

Planeeringuspetsialist

Saaremaa Vallavalitsus | Tallinna tn 10, Kuressaare 93819

+372 452 5093 | +372 5558 5708 |  <http://www.saaremaavald.ee/>
www.saaremaavald.ee